14-18 листопада у навчальному закладі тиждень правил безпеки дорожнього руху.
Виховний захід присвячений 300-річчю з дня народження Григорія Сковороди
Перший урок 2022 “Ми українці: честь і слава незламним”
Мета: почуття гордості й приналежності до незламного українського народу, який героїчно боронить власну державу, і як наслідок – готовності до посильної участі у справі захисту суверенітету України та відновлення її територіальної цілісності, долучення до волонтерського руху, допомога армії;
- глибокої пошани до загиблих героїв і вшанування їх світлої пам’яті; поваги до Збройних сил України й усіх причетних до справи захисту
- нашої Вітчизни і вдячності їм;
- співчуття до людей, скалічених війною, до родичів тих, хто загинув на війні, тих, хто втратив житло або був змушений його покинути;
- стійкості до впливів пропаганди країни – агресора.
Хід першого уроку:
Переглянути презентацію до уроку “Ми українці: честь і слава незламним”
І. Організація класу. (Слайд 1)
Привітання учнів з Днем знань.
Дорогі школярі! В усі часи освічена людина користувалася повагою. Навчання – це прихований скарб, це світ знань про людей та їх оточення. Треба навчатися, щоб знати, діяти, жити. Упевнена, що зерна науки зростуть у ваших юних душах урожаєм мудрості та натхнення. Нехай світлим, радісним і плідним буде кожен ваш день, кожен крок. Ростіть здоровими, досягайте високих результатів у навчанні!
ІІ. Вступне слово вчителя.
Сьогодні на першому уроці ми зустрічаємось у незвичному форматі. Півроку тому з повномасштабним вторгненням російської армії розпочався новий етап російсько-української війни, яка триває з 2014 року.
Вже півроку Україна живе в умовах найжорстокішої війни, яка була розв’язана росією. Для нашої країни вона стала народною війною за незалежність і суверенітет, за цивілізаційний вибір і приналежність до європейської цивілізації. Кожного дня ми платимо занадто високу ціну за свою свободу і незалежність – життя наших захисників і захисниць, життя дітей, зруйновані долі, міста і села. (відео «Пливе кача», «Там журавлі летіли клином»)
Новий 2022/2023 навчальний рік розпочинається в умовах війни, у часи, коли Україна вистояла у протистоянні з однією з найпотужніших армій світу, заплативши за це тисячами людських життів, втративши частину своєї території.
- Отже, тема нашого уроку « Ми українці: честь і слава незламним!» (слайд 2)
- А девіз нашого уроку: «Може, десь земля є краща й вища, а над нею – небо золоте, та мені найкраща та, де вишня, та, де вишня мамина цвіте!» (слайд 3)
Пропоную розпочати нашу зустріч з шанування героїв, які заплатили своїм життям за нашу свободу
Хвилина мовчання
(слайд 4)
Стійкість та незламність українців на шляху до Перемоги сьогодні захоплюють весь світ. Ми – українці, наша любов до України за останній час зросла до неймовірних розмірів, а що ж для вас є Україна?
Слайд 4, вправа «Незакінчене речення – Для мене Україна це …»
Як сталося так, що у глобалізованому світі XXI століття, коли пам’ять про дві криваві світові війни ще жива, коли на міжнародному рівніцінності гуманізму і визнання життя людини проголошуються найвищою цінністю, стала можливою агресія небачених масштабів?
24 лютого 2022 року рф напала на Україну по всій довжині спільного кордону і з території білорусі. Широкомасштабне російське вторгнення в Україну, відкритий воєнний напад – частина російсько-української війни, розв’язаної рф 2014 року, участь у якій вона постійно заперечувала. Армія ворога обстріляла прикордонні застави, завдала удари з повітря по понад 40 об’єктах військової інфраструктури майже усіх регіонів України. Одночасно розпочався рух танкових колон і живої сили ворога.
Російський масштабний напад на Україну став найбільшим випробуванням для нашої країни за весь час її незалежності. Йдеться про саме існування не тільки незалежної української держави, а й самої української нації. Для українців боротьба проти російської навали – це боротьба за майбутнє самого українського народу.
Окупанти, посягнувши на українські землі, сподівались захопити Вільний Народ за декілька днів, забувши про те, що століттями чужинці дивувалися неповторній Звитязі Українського воїна. Так і сьогодні, коли за короткий термін, за підтримки потужного всеохоплюючого волонтерського руху, Збройні Сили України перетворилися на одну з найбільш боєздатних та дієвих армій, а український народ не припиняє дивувати світову спільноту своєю злагодженістю та звитягою. Дякуючи незламному духу наших воїнів, ми з вами маємо змогу розпочати навчання, проводити вільний час із користю, спілкуватись та інше.
Слайд 6. (бесіда за запитаннями)
Як ви пережили ці важкі місяці війни?
Що ви знаєте про наслідки війни?
Яка територія охоплена воєнними діями?
Про яких героїв ви знаєте або чули?
Чи вірите ви в нашу перемогу?
Що можна робити, щоб її наблизити?
Що ви знаєте про дітей, які допомагають ЗСУ та наближають нашу перемогу?
Війна, як ніколи, згуртувала українську націю, мобілізувавши весь її потенціал на відсіч ворогу. Вона торкнулася кожної української родини, стала частиною нашого життя, а перемога у ній стала спільною метою всього українського народу. Кожний українець має свій рахунок війні та свою історію боротьби, що у сукупності складають нашу спільну історію спротиву.
Відео на пісню «Ой у лузі червона калина»
Єдність і здатність до згуртованості всього українського суспільства виявляється в кількох площинах:
- волонтерський рух(технічна, фінансова, медична, гуманітарна допомога військовим і цивільним);
- єдність політичних сил(здатність поставити загальнодержавні інтереси вище партійних, позбавлення політичного впливу проросійських сил);
- допомога і надання прихистку мешканцям з окупованих територій та місць бойових дій.
Війна має цивілізаційний вимір, позаяк йдеться про захист демократичних цінностей Західного світу, збереження встановленої після Другої світової війни системи міжнародного права й устрою Європи. Доктрина «русского міра» поставила під загрозу безпеку низки європейських держав. Тому демократичними країнами війна була сприйнята саме як війна проти демократії в цілому. Це зумовило їх активну військову, фінансову, гуманітарну підтримку.
- V. Підсумки
Відео «Милі, хороші,дорослі»
Створення колажу «Мої побажання» (учні на жовто-блакитних сердечках пишуть побажання, зачитують і прикріплюють на дошці.
Ця війна стала війною за існування не лише держави, але й українського народу в цілому, позаяк є практичним втіленням імперської тоталітарної ідеології путінського режиму – рашизму. Ми переможемо і на нашій землі запанує мир і добробут!
Слава Україні!!!
Крим - це Україна
Історія півострова Крим дуже складна та іноді трагічна. Цей прекрасний райський куточок часто накривають різні проблеми та негаразди. Здавалося б, кругом море, гори, чудова природа – краса, а спокою немає. Заглибившись у давню історію, розкривається краса цього божого шматочка землі.
До цього часу збереглися давні залишки грецьких поселень, туристи постійно милуються гарними скульптурами того періоду. Середньовічна базиліка у Херсонесі прикрашає купюру однієї гривні. У Криму надзвичайно багато гарних туристичних місць, куди б цікаво було поїхати будь-кому. До найцікавіших місць півострова належать: храм сонця, долина привидів Демерджі, гірське місто Чуфут-Кале, Фороська церква, бухта кохання, Генуезькі фортеці, Воронцовський палац, тропа Голіцина, мис Ай, мармурова печера. Це перелік місцин, які точно зможуть перехопити дух у туристів. Навіть вся краса Криму не забезпечує йому спокій та впевненість у завтрашньому дні. Протягом сотні років його передавали з рук в руки, багато хто хотів бути власником півострова. За часів Османської імперії Крим був завойований та підпорядкований монголо-татарам. У ході російсько-турецької війни тепер Російська імперія прийшла володарювати на приморські краї. Тисяча дев’ятсот п’ятдесят четвертого року Президія Верховної Ради СРСР передала Крим УРСР, тобто Україні. З того часу життя на півострові стабілізувалось і люди отримали спокійне життя. Крим щорічно відвідувало багато туристів, що давало економічну незалежність людям.
Проте на початку двадцять першого століття все-таки цей спокій був порушений.
Неочікувано для всіх до Криму увірвались російські найманці. Шляхом брехні та підкупів півострів був незаконно загарбаний сусідніми агресорами. Люди, не бажаючи того, стали жити під іншим прапором та отримувати чужоземні паспорти. Це правда, що дехто і мав бажання жити у складі Росії, проте більшість жителів півострова хотіли залишиться з Україною. Дійсно, останнім часом важко стало виживати, але цей період не міг тривати постійно і мав закінчитись. Деякі наївні мешканці вважали, що, перейшовши до Росії стане легше, проте сталось не так, як думалось. Проте я впевнена, що через недовгий час люди захочуть повернутись знову до України, бо російська влада не зацікавлена у півострові і не дасть достатніх засобів існування для мешканців.
Будемо мати надію і підтримувати кримчан, бо ми щиро віримо в те, що незабаром півострів знову до нас повернеться.
Наркотичні речовини-фактор загрози для здоров’я
День пам'яті Героїв Крут
У п'ятницю, 29 січня, Україна вшановує пам'ять Героїв битви під Крутами.
Читати детально: 29 січня - День пам'яті Героїв Крут
День Соборності України 22 січня
Традиційні різдвяні свята
План виховної роботи класного керівника на 2020-2021 н.р.
І. Організаційні заходи
№ п/п |
Зміст заходів |
Термін
виконання
|
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Провести
батьківські збори. Створення батьківського комітету. Організація роботи батьківського всеобучу. |
жовтень, березень
|
Грабовська Л.В.
|
|
2 |
Забезпечити поселення учнів у гуртожиток. |
до 02.09.20 р.
|
Грабовська Л.В. Натальчук Л.І. |
|
3 |
Провести розподіл та закріплення за навчальними групами території Центру
. |
до 05.09.20
р. |
адміністрація |
|
4 |
Підготувати
наказ про закріплення за навчальними групами майстрів виробничого навчання, класних
керівників. |
до
03.09.20
р. |
Багінська Н.Г. |
|
5 |
Систематизувати
роботу над плануючою документацією з питань виховної роботи в Центрі. |
до 06.09.20 р. |
Грабовська Л.В. . |
|
6 |
Проведення урочистого відкриття навчального
року та свята Першого дзвоника. |
02.09.20 р. |
Грабовська Л.В. . |
|
7 |
Підготувати
наказ про організацію роботи ради профілактики, затвердити план роботи на
рік. |
до 13.09.20 р. |
Грабовська Л.В. . |
|
8 |
Підготувати
наказ про організацію гурткової роботи. |
до 13.09.20 р. |
Грабовська
Л.В. |
|
9 |
Затвердити
план роботи бібліотеки, психолога, методичної комісії з виховної роботи.
|
до 13.09.20 р. |
Шклярук Л.В. Радковська Т.Г Гольба Л.С. |
|
10 |
Сформувати
банк даних про дітей з «групи ризику».
|
до 13.09.20 р |
Грабовська Л.В. Станіслав Т. Г. |
|
11 |
Проведення
анкетування з учнями та батьками з метою вивчення їх сімей. |
до 20.09.20 р. |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
12 |
Провести
анкетування серед учнів Центру
з метою виявлення нахилів, здібностей. |
до 13.09.20 р. |
кл.
керівники, вихователі |
|
13 |
Обрати
актив груп. Створити
раду гуртожитку. |
вересень |
Грабовська Л.В. кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
14 |
Провести
збори жителів гуртожитку з метою ознайомлення учнів із правилами поведінки та
внутрішнього розпорядку в Центрі
та гуртожитку. |
вересень |
Грабовська Л.В.
|
|
15 |
Ознайомлення
учнів гуртожитку із Положенням про конкурс на кращу кімнату.
|
вересень |
Грабовська Л.В. вихователі |
|
16 |
Щотижня
проводити виховні години, години інформування, дні дисципліни. |
постійно |
кл.
керівники, майстри в/н |
|
17 |
Підтримувати
тісні зв’язки з працівниками
правоохоронних органів, соціальних служб, служб в справах дітей, ювінальною
превенцією. |
постійно |
Грабовська Л.В., кл.
керівники, майстри
в/н, вихователі |
|
18 |
Діагностика
рівня розвитку лідерських здібностей. |
жовтень |
Гольба Л.С. |
|
19 |
Індивідуальні
та групові консультації учнів. |
постійно |
Гольба Л.С. |
|
20 |
Організовувати
і проводити тематичні виставки в бібліотеці Центру. |
впродовж навч. року |
Радковська Т.Г |
|
21 |
Забезпечити
проведення з учнями інструктажів з безпеки
життєдіяльності, охорони праці та техніки безпеки. |
постійно |
інженер
з охорони праці, кл.керівники,
майстри в/н |
|
22 |
Залучати
учнів до суспільно-корисної праці, громадського життя Центру та міста. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, |
|
23 |
Оголошення умов проведення волонтерської роботи. |
постійно |
Грабовська
Л.В., |
|
24 |
Надання шефської допомоги одиноким, немічним людям,
ветеранам Другої Світової війни, догляд
за могилами
загиблих воїнів . |
постійно |
кл.
керівники, майстри
в/н, Грабовська
Л.В., |
|
25 |
Вести
журнали виховної роботи |
постійно |
кл.керівники |
|
26 |
Планувати
і проводити виховні заходи з нагоди пам’ятних дат . |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, |
|
27 |
Соціальний супровід дітей сиріт, та дітей позбавлених
батьківської опіки. |
постійно |
Станіслав Т.Г |
|
28 |
Підготовка
гуртожитку до обласного конкурсу на кращий гуртожиток. |
вересень |
Грабовська Л.В., вихователі |
|
29 |
Створення
наказів по життєдіяльності та безпеці здоров'я
працівників та учнів ліцею. |
вересень |
інженер
з охорони праці |
|
30 |
Проведення
благодійних акцій . |
постійно |
Грабовська
Л.В., кл. керівники, майстри в/н |
|
2. Ціннісне ставлення
особистості до суспільства і держави
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Виконання
заходів з реалізації концепції національно-патріотичного виховання дітей та
молоді. |
постійно |
Грабовська
Л.В. |
|
2 |
Проведення першого уроку.
|
02.09.2020 р. |
Грабовська
Л.В., кл. керівники |
|
3 |
Свято
«Козацькі забави». |
14.10.20 р. |
викладачі фіз. виховання, Зах.
вітчизни |
|
4 |
Виставка
квітів «Моя найкраща в світі Україна».
|
вересень |
Грабовська
Л.В., кл.
керівники, |
|
5 |
Святковий
концерт з нагоди Дня працівників освіти. |
жовтень |
Грабовська
Л.В., кер. гуртків |
|
6 |
Краєзнавчо-дослідницькі
подорожі. |
вересень-
листопад |
керівник
фіз виховання, викл. історії |
|
7 |
Місячник
національно-патріотичного виховання.
|
вересень-жовтень |
Жухевич В.І., Дорофійчук О.В |
|
8 |
Участь у КВК «Проф.фест» |
листопад |
БадракС.В. кер. гуртків, |
|
9 |
День
учнівського самоврядування.
|
грудень |
Грабовська
Л.В., кл.керівники,
майстри в/н, вихователі, |
|
10 |
Книжково-ілюстративні
виставки з нагоди державних свят та пам’ятних дат. |
протягом
року |
Радковська Т.Г. |
|
11 |
Робота
гуртка національно – патріотичного виховання. |
протягом
року |
Одюшин В.П. |
|
12 |
Конкурс
читців-декламаторів Т.Г.Шевченка «Живи, Кобзаре, в пам’яті людській». |
березень |
Сінчук Т.М.. |
|
13 |
Проведення
тематичних, виховних, культурно-мистецьких, спортивних заходів. |
вересень-грудень |
кл.керівники,
вихователі |
|
14 |
Вшанування
Героїв України, учасників АТО. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
15 |
Виховна
година «Герої Небесної Сотні та АТО наша вічна пам'ять». |
лютий |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
16 |
Виховна
година «Захиснику України — слава». |
жовтень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
17 |
Реалізація
національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
18 |
Увічнення
перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні 1939-1945рр (план заходів). |
травень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
19 |
Проведення
конкурсу патріотичної пісні. |
жовтень |
Грабовська Л.В. Гуцол ІА. |
|
20 |
Проведення
заходів до Дня Незалежності, до Дня Конституції. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
21 |
Заходи
щодо популяризації державних символів України. |
впродовж
року |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
22 |
Виконання заходів щодо реалізації Концепції
вдосконалення інформування з питань Євроатлантичної інтеграції України. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
23 |
Вшанування
учасників бойових дій на території інших держав «Афганістан — незагоєна
рана». |
лютий |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
24 |
Виховна
година «День Соборності- подія історична». |
січень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
25 |
Виховна
година «Толерантність — ознака сучасності». |
березень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
26 |
Популяризація
культурної і духовної спадщини народів Криму, їх цінностей. |
листопад-грудень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
27 |
Виховна
година «Чорнобиль — відлуння чорної біди». |
квітень |
кл.керівники,
майстри в/н, |
|
28 |
Акція
« Запали свічку пам'яті» |
листопад |
РУС |
|
29 |
Виховна
година «Голодомор — геноцид проти народу». |
листопад |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
30 |
День
пам'яті жертв голодомору. |
листопад |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
31 |
Популяризація
військової служби серед молоді. Зустріч з працівниками військового
комісаріату. |
березень |
Грабовська Л.В. |
|
32 |
Виховна
година до Дня писемності і мови. |
листопад |
Сінчук Т.М., Осадчук Н.Л. |
|
33 |
Виховні
години до річниці визволення Хмельницької області. |
листопад |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
34 |
Виховна
година « Свято гідності та свободи». |
листопад |
кл.керівники, вихователі |
|
35 |
Участь
у благодійних акціях, марафонах. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі, РУС. |
|
3. Ціннісне ставлення до сім’ї,
родини, людей
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Підтримувати
тісні зв’язки з батьками учнів, запрошувати їх на урочистості до навч. закладу. |
протягом
року |
педколектив |
|
2 |
Дослідницький
проект «Історія моєї сім'ї». |
протягом
року |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі, |
|
3 |
Виховувати
в учнів любов і шану до батьків, старших. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н |
|
4 |
Проведення
батьківських зборів. Тренінги
з батьками. |
листопад-грудень |
кл.керівники,
майстри в/н, психолог |
|
5 |
Година
спілкування «Добро
починається з тебе» «Навчись
поважати людей» «Виробляємо
самоменеджемнт» «Земля
на зерняткові стоїть» «Сімя
— це память роду» « Мова
моєї родини» «Раби
ХХІ сторіччя» «Серце
матері- невичерпне джерело чудес». |
жовтень - травень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
6 |
Виконання
державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року
«Торгівля людьми – ганебне явище сучасного світу». |
протягом року |
Грабовська Л.В. |
|
7 |
Дискусія
«Кофлікти та шляхи їх усунення». |
грудень |
вихователі, психолог |
|
8 |
Практикум
«Літопис мого роду».
|
лютий |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
9 |
Уроки
гендерної грамотності. |
березень
|
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
10 |
Виконання
програми «Жінки. Мир. Безпека».
|
постійно
|
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі, |
|
11 |
Свято
матері. |
травень |
вихователі |
|
12 |
Урочистий
концерт до Міжнародного жіночого дня. |
березень |
Грабовська Л.В. |
|
13 |
Виносити
подяки, вітати зі святами батьків учнів Центру. |
постійно |
адміністрація |
|
4. Військово-патріотичне виховання
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Провести бесіди, виховні години, тематичні
інформації за темами: 1.
«Пам’яті Небесної сотні» 2.
«Україна-єдина країна» 3. «Я
– громадянин України» 4. «З
історії державних символів» 5.
«Славні нащадки козаччини» 6.
«Славетні захисники». |
лютий протягом
року листопад січень жовтень березень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі
|
|
2 |
«Скарбниця
добрих справ. Волонтерська
допомога воїнам АТО». |
квітень
|
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
3 |
Зустріч
із випускниками воїнами АТО. |
жовтень |
Грабовська Л.В. |
|
4 |
Місячник
військово-патріотичного виховання. |
травень |
Жухевич В. І. |
|
5 |
Уроки
мужності. |
щомісяця |
кл.керівники, |
|
6 |
Козацькі
забави «Нащадки козацької слави». |
жовтень |
Дорофійчук О.В. Жухевич В.І. |
|
7 |
Конкурс
плакатів до Всесвітнього Дня миру. |
червень |
кл.керівники,
|
|
8 |
Організувати
і надавати шефську допомогу ветеранам, вдовам Другої Світової війни. |
протягом
року |
Грабовська Л.В. кл.керівники, РУС |
|
9 |
Продовжити
операцію «Забута могила» (впорядкування
могил загиблих воїнів). |
травень |
Дорофійчук О.В. |
|
10 |
Виховання
в учнів почуття гордості за подвиг і геройство наших воїнів. |
протягом
року |
кл.керівники,
майстри в/н |
|
5. Ціннісне ставлення до
культури і мистецтва
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Залучення учнів у гуртки художньої самодіяльності. |
вересень |
кер.гуртків |
|
3 |
Свято
квітів «Щедра осінь України». |
вересень |
Грабовська Л.В. |
|
4 |
Конкурс
фоторобіт «Моя Уккраїна». |
жовтень |
кл.керівники,
майстри в/н |
|
8 |
Етнофестиваль
колядок та щедрівок «Вифлиємська зірка». |
грудень |
Грабовська Л.В. вихователі |
|
9 |
Новорічні вітання. |
грудень |
Грабовська Л.В. |
|
10 |
Розважальний
вечір «Стріли Амура». |
лютий |
вихователі |
|
11 |
Святковий
концерт до Міжнародного жіночого дня. |
березень |
Грабовська Л.В. вихователі |
|
13 |
Випускний
бал. |
червень |
Грабовська Л.В. |
|
14 |
Виховні
години та бесіди: 1. «У світі театру» 2. «Краса навколо нас» 3 «Музика торкається душі» 4. «Школа гарних манер». |
березень травень жовтень листопад |
кл.керівники, майстри
в/н, вихователі
|
|
15 |
Збір і
систематизація власних поезій, творчих
доробків учнів Центру. |
протягом року |
Грабовська Л.В. |
|
16 |
Конкурс
патріотиченої
пісні «Співоче Поділля». |
жовтень |
Грабовська Л.В. Гуцол І.А. |
|
18 |
Зустріч
із місцевими поетами «Віночок поезії». |
березень |
Грабовська Л.В. |
|
19 |
Вечір
знайомств «Будьмо
знайомі». |
вересень |
Грабовська Л.В. вихователі |
|
20 |
Літературно-музична
композиція «На крилах кохання». |
лютий |
вихователі |
|
21 |
Тематична
дискотека з нагоди завершення навчального року. |
травень |
вихователі, РУС |
|
6. Правове та превентивне
виховання
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Підготувати
наказ про роботу ради профілактики. |
до
13.09.20
р. |
Грабовська Л.В. |
|
2 |
Проводити засідання ради профілактики.
|
протягом
року |
Грабовська Л.В.. |
|
3 |
Виконання
обласної комплексної програми профілактики
правопорушень та боротьби із злочинністю на 2016 – 2020 рр. |
постійно |
Грабовська Л.В. |
|
4 |
Підтримувати
тісні зв’язки із працівниками правоохоронних органів, соціальної служби, з метою
організації роботи по попередженню правопорушень та злочинності. |
постійно |
Грабовська Л.В.. |
|
5 |
Провести роботу по виявленню учнів, схильних до
правопорушень, злочинності, з неблагополучних сімей, постійний контроль за поведінкою даних учнів, внести прізвища
в «банк даних». |
постійно |
кл.керівники, майстри
в/н, вихователі |
|
6 |
Постійно
підтримувати тісні зв’язки з батьками учнів, схильних до злочинів та
правопорушень. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н |
|
7 |
Заходи,
спрямовані на профілактику суїцидальної поведінки учнів. |
постійно |
психолог |
|
8 |
Корекційна
робота з учнями «групи ризику». |
постійно |
психолог |
|
9 |
Круглий
стіл « Розв’язання проблем насильства
в навчальному середовищі». |
квітень |
психолог |
|
10 |
Перегляд
фільмів на правову тематику. |
постійно |
психолог |
|
11 |
Виховні
години, бесіди: «Я,
мої права й обов'язки», «Як не
стати жертвою злочину», «Куріння
вбиває», «Вчимося
жити разом», «Навчись
поважати людей», «Молодь
та наркотики», «Види
адмінпорушень неповнолітніми», «Відповідальність
за правопорушення», «Не
будьте собі ворогом». |
вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень |
кл.керівники,
майстри в/н вихователі |
|
12 |
Тиждень
правових знань. |
грудень |
Станіслав Т.Г. |
|
13 |
Консультаційна
робота «Скриньки
довіри». |
постійно |
психолог |
|
14 |
Групові
батьківські збори з питання учнівських досягнень за І семестр та організація
роботи на ІІ семестр. |
листопад- грудень |
адміністрація, кл.керівники, майстри в/н |
|
15 |
Рейди
зайнятості учнів у позаурочний час |
постійно |
Грабовська Л.В. |
|
16 |
Заходи
щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів. |
постійно |
педколектив |
|
17 |
Психологічна
підтримка інновацій особистості учнів з підвищеним рівнем агресивності. |
постійно |
педколектив |
|
7. Ціннісне ставлення до себе
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Виховні
бесіди, години спілкування «Вічна
магія книги» «Любов
— це висока людська культура» «Жіночність
— найвищий вияв людської краси» «Вчимося
долати бар'єри труднощів» «Умій
сказати, умій змовчати» «Два
покоління — два світосприйняття». |
вересень квітень листопад
березень лютий жовтень
|
кл.керівники,
майстри в/н вихователі |
|
2 |
Операція
«Збір
інформації про учнів девіантної поведінки». |
лютий |
психолог |
|
3 |
Практикум
«Намалюю тебе, моє ріднє місто». |
квітень |
вихователі |
|
4 |
Тест
«Риси характеру та темперамент. |
листопад |
психолог |
|
5 |
Перегляд
кінофільмів, відеофільмів на морально-етичну тематику . |
постійно |
вихователі,
РУС |
|
6 |
Місячник
«За здоровий спосіб життя». |
березень |
кер.фізвих |
|
10 |
Виставка
поробки до Великодня. |
квітень |
Грабовська Л.В. |
|
8. Екологічне
виховання
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Виховання
в учнів любові до навколишнього
середовища, збереження флори і
фауни Поділля. |
постійно |
кл.керівники майстри
в/н |
|
2 |
Провести
конкурс квітів, композицій з природних матеріалів. |
вересень |
|
|
3 |
Озеленення
території Центру,
міста. |
травень-червень |
кл.керівники, майстри
в/н, вихователі |
|
4 |
Лінійка до річниці Чорнобильської трагедії.
|
червень |
Грабовська
Л.В.
|
|
5 |
Виховні
години: «Природа потребує
захисту»,
«Жити в злагоді з природою», «Квіти — ознака
краси»,
«Будь природі другом»,
«Їжа – джерело росту і здоров'я» «Озирнися навколо. Знайди своє
місце на землі». «Зелена планета». |
грудень квітень травень червень березень лютий
вересень |
кл.керівники,
майстри в/н вихователі |
|
6 |
Трудовий
десант «Зробимо територію Центру
чистою». |
вересень-квітень |
кл.керівники,
майстри в/н |
|
7 |
Акція
« Посади дерево. Доглянь квіти». Догляд за клумбами. |
квітень |
кл.керівники,
вихователі |
|
8 |
День
довкілля. |
квітень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі, РУС. |
|
9. Ціннісне ставлення до праці
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Відмітка
про вик-ня |
1 |
Підготовка
експонатів, виставка технічної творчості. |
грудень |
Грабовська
Л.В. |
|
2 |
Популяризація робітничих професій. |
постійно |
колектив
Центру |
|
3 |
Трудові
акції по впоряджуванні території Центру. |
постійно |
кл.керівники,
РУС |
|
4 |
Надання
допомоги людям похилого віку, ветеранам праці, немічним та одиноким людям. |
постійно |
кл.
керівники, майстри в/н, РУС |
|
5 |
Конкурси
професійної майстерності серед працівників і учнів Центру «В руках майстрів народжується
диво». |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
6 |
Проведення
трудових і екологічних десантів. |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі, РУС |
|
7 |
Година
спілкування «Професії нашого часу» |
січень |
майстри
в/н |
|
8 |
Конкурс
на кращу естетично оформлену територію «Моя територія — найкраща». |
квітень |
Всі
навчальні групи |
|
9 |
Поновити
матеріали по профорієнтації. |
протягом
року |
Грабовська Л.В. |
|
10 |
Проведення
тижнів за професіями. |
протягом
року |
Педколектив |
|
11 |
Участь
у районних, обласних ярмарках. професій. |
протягом
року |
Педколектив |
|
12 |
Виховні
години та бесіди: -«Світ
професій» (ознайомлення з професіями ліцею) -«Твоя
кар'єра починається сьогодні» -«На
скільки важлива робота у житті» -«Ми
працю любимо, що в творчість перейшла». |
вересень
листопад лютий квітень |
кл.керівники,
майстри в/н, вихователі |
|
13 |
Практикум
«Створи портрет майбутньої професії». |
травень |
викладачі |
|
14 |
Акція
«Привітай ветерана». |
09.05.2020 р. |
РУС |
|
10. Формування здорового способу життя, охорона
праці та життєдіяльності
№ п/п |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
|
1 |
Єдиний
день безпеки життєдіяльності у зв’язку з початком нового навчального року
|
02.09.20 р |
інженер з о/п |
|
2 |
Створення
наказів про дотримання вимог з охорони праці, ведення журналів з безпеки
життєдіяльності |
вересень |
інженер з о/п |
|
3 |
Виконання
нормативних та директивних документів з охорони праці |
протягом
року |
колектив |
|
4 |
Проведення
обов'язкових медичних оглядів працівників та учнів Центру |
серпень |
медсестра |
|
5 |
Організація
роботи з пожежної безпеки у навчальному році та призначення відповідальних |
серпень |
інженер з о/п |
|
6 |
Організація
роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності 2019-2020 н.р. |
серпень |
інженер з о/п |
|
7 |
Організація
роботи з безпеки дорожнього руху у 2019-2020 н.р. |
серпень |
інженер з о/п |
|
8 |
Проведення
вступних інструктажів з техніки безпеки |
постійно |
майстри в/н |
|
8 |
Організація
роботи бібліотеки
|
серпень |
Радковська Т.Г. |
|
9 |
Місячник
здорового способу життя |
квітень |
Грабовська Л.В. психолог,
РУС |
|
10 |
Акція «Поміняй цигарку на цукерку»
|
квітень |
психолог,
РУС |
|
11 |
Пропаганда
здорового способу життя |
постійно |
кл.керівники,
майстри в/н, психолог, РУС |
|
12 |
Бесіди,
виховні години: «Права
і обов’язки учнів ліцею» «Причини
виникнення пожежі у побуті» «Безпека
руху пішоходів. Проходь обережно» «Попередження травматизму на виробництві» «Хай
вогонь у серцях палає, а пожеж хай не буває» «Правила
протипожежної безпеки» «Творимо здоров’я душі і тіла» «Обережно
– вибухне!» «Здоров’я
і спорт поряд ідуть» |
вересень грудень жовтень
листопад
лютий
березень квітень травень червень |
РУС, кл.керівники,
майстри в/н, психолог, фельдшер |
|
13 |
Робота
медичного лекторію |
протягом
року |
фельдшер |
|
14 |
Проведення
дня
цивільного захисту населення |
25.04.2020
р. |
Станіслав Т.Г. |
|
15 |
Зустріч
з працівниками надзвичайних ситуацій |
листопад |
Грабовська Л.В. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар